My Playlist

Jan 8, 2012

CONCURS NOU - RAZBOI 1 -

          Avand in vedere ca nu prea v-ati inscris multi la concursul RazboiPeEchipe, desi in club sunteti destul de multi, m-am gandit sa fac un nou concurs de genul concursului care tocmai s-a incheiat, fara echipe, unde fiecare lupta pentru el. In functie de cum se vor desfasura lucrurile, voi decide daca voi mai face concursuri de genul acesta si in viitor, sau voi inchide clubul.
          Iata si regulile concursului:
1. In functie de numarul persoanelor care se inscriu, vor fi atatea probe, cate vor fi necesare, pentru ca in final sa ramana o singura persoana - marele castigator.

2. Fiecare persoana care se inscrie are din start in cont 50sc (dar nu-i primeste - daca este eliminata ii pierde, daca castiga concursul, castiga toti banii acumulati pana in momentul respectiv - toti banii din joc).

3. La fiecare runda sunt premii garantate (care le primeste castigatorul la sfarsitul rundei respective si o suma de bani care-i intra in cont).

4. Repet - banii ii castiga doar castigatorul concursului - persoana care ramane ultima in joc, cea care castiga Marea finala, daca ai bani in cont, nu inseamna ca-i primesti cand esti eliminat - acestia se impart intre persoanele care te elimina.

5. Cine nu indeplineste probele, este automat eliminat!

6. Cine castiga proba, castiga si imunitate runda respectiva.

7. La sfarsitul fiecarei probe se fac eliminari - fiecare persoana trebuie sa-mi scrie numele unei persoane pe care nu o mai doreste in joc (dar nu au voie sa nominalizeze persoana care are imunitate) si cine primeste cele mai multe voturi va fi eliminat, iar banii din contul persoanei eliminate se impart egal intre persoanele care au propus-o la eliminare (daca suma nu se imparte egal, restul merge in contul meu - si la final, tot ce am in cont merge la castigator).

8. Concursul se desfasoara si aici pe blog si in joc, deci trebuie sa fiti atenti tot timpul la noutati, deoarece nu este interesul meu sa va anunt pe fiecare separat - tot ce am de spus, spun la toata lumea. Daca nu intelegeti ceva, intreba-ti-ma in club la topicul Intrebari, deoarece nu dau explicatii in particular la nimeni - toate explicatiile le dau la vedere, sa le vada toata lumea. La fel, daca cumva gresesc ceva, va rog sa-mi scrieti tot acolo la Intrebari ce greseli ati descoperit.

9. Daca spun la regulile fiecarei runde ca vreau sa primesc raspunsul printr-o anumita cale de comunicare (e-mai, mesaj offline pe mess, mesaj privat in joc...etc) asa vreau sa-l primesc - cine nu-mi trimite raspunsul cum il cer, este eliminat automat.

10. La topicul Noutati din club voi scrie tot ce apare nou si vreau sa va comunic - acolo nu are voie sa scrie nimeni in afara de mine - sa va uitati tot timpul cand intrati in club daca am scris ceva acolo. Voi folosi pentru clasamente si lucruri importante si prima parte a Prezentarii de pe pagina mea, dar aici pe blog vor fi toate lucrurile importante.

3 comments:

  1. Mi-se pare ca este corect regulamentul

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Inscrierile se fac in clubul Razboi pe echipe de pe stardoll, la topicul Concurs nou - Inscrieri

      Delete

denture cream