My Playlist

Jan 7, 2012

CASTIGATORI RAZBOI PE ECHIPE

Felicitari tuturor finalistelor...am primit raspunsurile voastre (de la echipa It Girls am primit de la 2 persoane - un raspuns a fost gresit, iar celalalt corect, dar nu este nicio problema ca am primit 2 raspunsuri, oricum l-am fi luat in considerare pe cel corect). Avand in vedere ca ambele echipe au raspuns corect, sunt nevoita sa aleg castigatorii in functie de promptitudine (cine mi-a trimis cel mai repede raspunsul) si dupa cum veti vedea si voi, echipa castigatoare este The cats in action. Felicitari fetelor, dar felicitari si echipei It girls, deoarece ati fost un adversar puternic. Voi incepe cat de repede sa pun tricourile in bazar si astept mesaje private de la castigatoare cu varianta preferata pentru cei 200sc/persoana - sa-mi spuna daca imi pun ceva in bazar cu pretul respectiv sau ce cadouri prefera de banii aceia). Multumesc pentru participare si va atasez mai jos dovada.



No comments:

Post a Comment

denture cream