My Playlist

Mar 9, 2012

FIDELITY PROGRAM - PROGRAM DE FIDELITATE

WITH RED IS ENGLISH, WITH BLUE IS ROMANIAN

FIDELITY REWARDING PROGRAM
          Every day I see that I have many visitors. Some of them leave me comments, some don't, also I have many people gathered in my three clubs. Because I have many designs created by top designers, I thought that will be a great idea to reward your loyalty, by giving you a unique opportunity to buy from me with loyalty points and 2 starcoins each, as many designed clothes as you want (the number of clothes depends only by the number of loyalty points you gather).

          THIS FIDELITY PROGRAM WAS CREATED TO REWARD YOUR FIDELITY.
          I'M NOT FORCING YOU TO DO ANYTHING, BUT IF YOU'LL DO SOMETHING YOU'LL BE REWARDED WITH FIDELITY POINTS.
          YOU DON'T HAVE TO REGISTER TO GET IN THE PROGRAM - YOU'LL BE IN IF YOU DO SOMETHING FROM THE TABLE BELOW.

Here's what you have to do to take advantage of this opportunity:

Below is a table with loyalty points for each proof of loyalty that you have expressed daily, and on my BeachVilla room, you can see the clothes you can buy with loyalty points and just 2 starcoins, and above each collumn of clothes there's a star with the number of points requested for that clothes. Eg: If you earned 40 loyalty points, you can choose a design from the collumn below the star with number 40, or you can wait until you will earn 60, or 80, or whatever number is written on the star underneath your favorite clothe is.   

I'll count your score, but you can count too, and when you reach the number of points that your favorite design cost, you can write me on my GuestBook "I have...points, and i want the ... created by...that cost ... loyalty points), and I will reserve it for you if that item was not requested before you asked me to reserved it for you. DON'T ASK ME TO RESERVE ITEMS FOR YOU UNTIL YOU WILL HAVE ALL THE LOYALTY POINTS, BECAUSE I CAN'T DO THIS!        

HERE'S THE TABLE WITH LOYALTY POINTS AND HOW YOU CAN EARN THEM:    


NUMBER OF POINTS
FIDELITY PROOF
5
GuestBook comment (it counts 1/day)
5
Scenery comment (it counts 1/day)
5
Album comment (it counts 1/day)
5
StarMovie comment (it counts 1/day)
5
If I see my doll in one of your Sceneries (maximum 3/day)
5
If I see my doll in your Album (it counts just one/ day) and you have to let me know on my GuestBook that I’m in your Album
5
If you create a new topic in one of my clubs (max. 3/day)
10
For each new person that joins my club because you asked him/her (and he/she has to write on the topic “Who brought you?” your name.
20
If you are a Follower of my blog (it count just once)
5
If you spend on my Bazaar max. 50 starcoins
10
If you spend on my Bazaar between 51-100 starcoins
10
If you spend on my Bazaar under 10 stardollars
20
If you spend on my Bazaar between101 – 250 starcoins
20
If you spend on my Bazaar between 11 – 25 stardollars
40
If you spend on my Bazaar between 251 – 500 starcoins
40
If you spend on my Bazaar between 26 – 50 stardollars
70
If you spend on my Bazaar between 51 – 100 stardollars
100
If you spend on my Bazaar between 101 – 250 stardollars
140
If you spend on my Bazaar between 250 – 500 stardollars
3
If you create sceneries in my clubs (it counts max. 3/day)
1
If you leave comments on the existent topics (it counts just 1 comment for each topic)
?????
Each day I’ll post here on my blog little competitions with fidelity points as rewards, and the first person with a correct answer wins that points – this is a great opportunity to winneasily more fidelity points!





PROGRAM DE RASPLATIRE A FIDELITATII

In fiecare zi observ ca am multi vizitatori. Unii imi lasa commenturi, altii nu; am foarte multe persoane adunate in cele 3 cluburi si foarte multe designuri create de designeri de top, asa ca m-am gandit sa va rasplatesc fidelitatea, oferindu-va o ocazie unica sa le cumparati de la mine cu puncte de fidelitate si 2 starcoins.

ACEST PROGRAM DE FIDELITATE ESTE CREAT PENTRU A VA RASPLATI.
NU OBLIG PE NIMENI SA FACA NIMIC, DAR RASPLATESC PERSOANELE CARE FAC CEVA.
NU TREBUIE SA VA INSCRIETI NICAIERI, DEOARECE CAND FACETI UNA DINTRE ACTIUNILE SCRISE IN TABEL, INTRATI AUTOMAT IN PROGRAM, FIE VA DORITI ACEST LUCRU, FIE NU.

Iata ce trebuie sa faceti pentru a profita de aceasta oportunitate:

Mai jos, aveti un tabel cu punctaje pentru fiecare dovada de fidelitate pe care mi-o aratati zilnic, iar in camera rosie BeachVilla, aveti premiile pe care le puteti cere cand acumulati punctajul scris in steluta de deasupra lor (un singur premiu pentru fiecare punctaj – de exemplu: daca acumulati 40 de puncte, puteti sa va alegeti un design de sub steluta pe care scrie 40, sau puteti astepta pana acumulati 60, sau 80…pana puteti primi designul dorit – voi decideti).

Eu voi calcula punctajul fiecarei personae care intra in contact cu mine prin metodele scrise in tabel, dar este indicat sa va calculati si voi punctajul, iar cand atingeti numarul dorit sa-mi scrieti in gb “Am…puncte si as dori…creat de…care arata (cateva detalii despre design sa-mi pot da seama la care va referiti) de sub steluta cu … puncte”, iar eu voi rezerva designul respectiv pentru voi (in cazul in care este disponibil si nu l-a cerut o alta persoana care a acumulat punctele inaintea voastra). NU-MI CERETI SA VA PASTREZ DESIGNURI PANA STRANGETI PUNCTELE, DEOARECE NU POT FACE ACEST LUCRU!

IATA SI TABELUL


NUMAR DE PUNCTE
DOVADA DE FIDELITATE
5
Comentariu la Cartea de oaspeti (se calculeaza doar 1/zi)
5
Comentariu la Scenariu (se calculeaza doar 1/zi)
5
Comentariu la Album (se calculeaza doar 1/zi)
5
Comentariu la StarMovie (se calculeaza doar 1/zi)
5
Daca imi vad papusa intr-un scenariu facut de voi (max. 3/zi)
5
Daca imi vad papusa in Albumul vostru (se calculeaza o singura data/zi, indiferent pe cate pagini imi puneti papusa si trebuie sa ma anuntati in Cartea de oaspeti ca apar in albumul vostru sa merg sa vad)
5
Daca creati un topic nou in oricare dintre cele 3 cluburi ale mele (se calculeaza maximum 3/zi, cate unul pentru fiecare club)
10
Pentru fiecare persoana care intra in oricare dintre cluburile mele la recomandarea voastra (persoana trebuie sa scrie la topicul creat de mine “Who brought you? – Cine te-a adus?” numele tau)
20
Daca dati Follow la Blogul meu (se calculeaza o singura data)
5
Daca cumparati din bazarul meu de maximum 50 starcoins
10
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 51-100 starcoins
10
Daca cheltuiti in Bazarul meu sub 10 stardollari
20
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 101 – 250 starcoins
20
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 11 – 25 stardollari
40
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 251 – 500 starcoins
40
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 26 – 50 stardollari
70
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 51 – 100 stardollari
100
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 101 – 250 stardollari
140
Daca cheltuiti in Bazarul meu intre 250 – 500 stardollari
3
Daca creati scenarii in clubul meu (se calculeaza maximum 3/zi, cate unul in fiecare club)
1
Daca comentati la topicurile existente (se calculeaza doar un singur comentariu la fiecare topic)
?????
In fiecare zi voi posta pe blog mici concursuri cu premii in puncte si prima persoana care raspunde corect ia punctele – este o sansa in plus de a aduna cat mai multe puncte de fidelitate.

           

No comments:

Post a Comment

denture cream