My Playlist

Feb 8, 2012

REZULTATE CONCURS SIGURANTA PE INTERNET

Buna dragele mele,

Ma bucur ca am avut 12 participante la concurs. Se inscrisesera initial mai multe, insa doar 12 raspunsuri am primit. Din cate am observat, sunteti informate cu privire la siguranta pe internet si desi unele dintre voi ati raspuns si la primele intrebari, desi nu trebuia, ati stiut raspunsul la restul. Avand in vedere ca sunt mandra de voi, am decis sa va dau la toate tricou (chiar daca initial stabilisem ca dau doar laraspunde corect). Voi pune tricourile in camera BeachVilla 2 (cea de sub BeachVilla1 care e rosie), in camera de unde trebuie sa va alegeti hainele este plaja si apa si facem in felul urmator. Prima din clasament isi alege de acolo un tricou, dupa aceea merge si-si alege a doua si tot asa pana mai ramane un tricou care va ajunge la ultima din clasament. Sa nu fie haos, va anunt eu in gb voastre cand sa mergeti sa alegeti, iar voi imi scrieti in gb ce ati ales, sa vada si celelalte participante.

Sa va vorbesc putin despre "jurizarea" chestionarului:
- primele 3 intrebari erau cele mai importante, deoarece erau intrebari "capcana" - raspunsul corect la ele era "nu pot raspunde, deoarece chiar tu ne indemni sa nu ne dam informatiile personale", sau chiar un mesaj in care sa ma "certati" si sa-mi dati report (Ma pregatisem si pentru reporturi si am scris personalului stardoll o scrisoare in care le explicam intentiile mele si de ce voi primi reporturi - daca voi primi). Trei persoane au fost hotarate si nu mi-au dat datele, alte trei persoane au dat date destul de vagi la primele 3 intrebari si sase persoane mi-au dat toate datele cerute. IN TOTAL AM AVUT 12 PARTICIPANTI (doar atatea raspunsuri am primit, desi se inscrisesera mai multe persoane)
- apoi am tinut cont si de raspunsurile celelalte - cat de corecte au fost si am facut un clasament:

1. pe primul loc este dinelenasimina - ea a castigat cei 500sc si are dreptul sa-si aleaga prima tricoul (care il vand cu 2sc)
Raspunsurile ei au fost: " La intrebarile 1,2,3 (nume,varsta,oras) nu iti pot raspunde,chiar daca esti o persoana care stiu ca ma poate mentine in siguranta,deoarece am citit in topicurile din club ca niciodata nu trebuie sa dezvaluim informatii personale oamenilor de pe internet.4. Griefer-.persoana de pe internet care incearca prin diferite metode sa faca viata mizerabila jucatorilor incepatori de pe site-uri cu multi membri.
5. Ziua internationala a sigurantei pe internet se sarbatoreste pe 7 februarie.
6. Starmovie-ul creat de tine se refera la faptul ca nu trebuie sa dam informatii personale (varsta,nume,adresa,oras etc) oamenilor de pe internet pe care nu ii cunoastem,deoarece acestia ne pot pacali si putem pati lucruri ingrozitoare.
7.Eu cred ca putem afla informatii despre siguranta pe internet de la persoanele apropiate,mai mari decat noi.Eu intotdeauna obtin informatii valoroase de la fratele meu,si intotdeauna imi intreb fratele,sora,parintii daca este bine ceea ce vreau sa fac pe internet. "


2. pe locul doi se claseaza PAULA13477SUPER" - ea este a doua care isi va alege tricoul dorit. Raspunsurile ei sunt: 
"1.Nu este permis sa dai date personale pe Internet
2.Nu este permis
3.Nu este permis
4.Grieferul este un anumit user de pe Internet care ii supara pe jucatorii mai neexperimentati.
5.Se sarbatoreste pe 7 Februarie
6.Starmovie-ul tau se refera la faptul ca nu trebuie sa dam date personale unui strain.
7.Cele mai multe informatii le putem afla de pe site-uri specializate despre siguranta pe internet."


3. pe locul 3 se claseaza d3nisa202, isi alege a 3-a tricoul dorit. Raspunsurile ei sunt: " 1. Denisa . [ Trebuie si numele de familie ? , dar sincer nu ii vad rostul si chiar tu ai zis ca nu e bine sa ne dam indentitatile [cred ca exagerez :)) ] ] (d3nisa202)2. DIN PACATE MI-A SCRIS VARSTA
3.MI-A SCRIS SI ORASUL
4.Grieferii sunt niste agresori. Ei le fac viata mizerabila altor jucatori neexperimentati sau slabi.
5.7 februarie 2012 [ maine ]
6.Se refera ca nu este bine sa dam informatii personale unor oameni necunoscuti , de pe internet. Ei ne pot insela sau , si mai rau ne pot rapi, fura si multe alte lucruri ingrozitoare. Daca intampinam o astfel de problema este bine sa vorbim cu parintii. In ei putem avea maxima incredere,
7.Stiu ca in clubul tau este un topic [" ponturi de siguranta"] . Acolo e tot ce trebuie sa stii despre siguranta de pe internet ! :* Si mai este si site-ul creat de tine. Amandoua sunt ft. folositoare :)
"

4. pe locul patru se claseaza Pearl_Ale si isi alege a patra tricoul. Ea a raspuns astfel:

" 1.Pearl_Ale
2. MI-A SCRIS INTRE UN NUMAR SI ALT NUMAR, NU MI-A DAT VARSTA EXACTA

3.MI-A SCRIS VAG - UN ORAS DINTR-O ANUMITA REGIUNE (NUMELE REGIUNII)
4.grieferii sunt niste agresori la fel ca si hackerii.sunt hotii de pe internet...
5.pe 7 februarie
6.filmul se refera la o situatie foarte grava si totusi foarte des intalnita...agresorii din viata reala in acel fel te pacalesc:spun ca au acceasi varsta,locuiesc in acelasi cartier si propun o intalnire apoi te prind si iti fac numai probleme si ramai cu sechele...si mereu acei agresori nu sunt cine spun ei ca sunt...
6.eu am aflat multe despre siguranta pe internet in clubul tau..."


5. pe locul cinci se claseaza oanamoraru si isi alege a cincea tricoul. Raspunsurile ei:

" 1. Oana
2. --
3. --

4. O persoana ce este dependenta de PC si vrea sa se intalneasca cu ceilalti utilizatori ale comunitatilor/jocurilor pe care le joaca pentru a-i hartui .
5. 7.02 - marti :) !
6. Starmovie-ul se refera la un raufacator ce ia informatii de la o fata de 10 ani , se intalnesc astfel fara sa stie parintii , iar acesta orapeste . Foarte interesanta ideea :) !
7. safeinternet . org "


6. pe locul sase se claseaza  missLittle_anne - ea este a 6-ea care isi va alege tricoul. Raspunsurile ei sunt:  
"1. ---      2. ---; 3. ---; 4. Prin cuvantul griefer inteleg ca este vorba despre un om care cultiva grefe :)) Sper ca am scris corect :D; 5. Se sarbatoreste pe 7 6. Staemovie-ul tau se refera la "singuranta" noastra daca dezvaluim datele noastre persopnale unor persoane pe acre nu le cunoastem. Noi trebuie sa avem grija pentru ca pe internet sunt tot felul de persoane care vor sa ne afle 7. Putem afla noi date despre siguranta pe internet pe diferite site-uri cum ar fi Wikipedia care ne ajuta sa intelegem ca nu trebuie cu nici un chip sa avem, incredere in persoane pe care nu le cunoastem."  EA DESI A RASPUNS CORECT LA PRIMELE TREI, A FACUT PUTIN MISTO DE CELELALTE INTREBARI

7. pe locul sapte se claseaza lina_evelin si isi alege a 7-ea tricoul. Raspunsurile ei:
" 1.MI-A SCRIS NUMELE
2.MI-A SCRIS VARSTA
3.MI-A SCRIS DE UNDE E

4. agresorii de pe net,de obicei persoane din jocurile cu mai multi jucatori
5.7 februarie
6.FILMULETUL E UNUL TEMATIC PT. RISCURILE INTERNETULUI.IN CARE UN ADULT[PROBABIL PSIHOPAT ] SE DA DREPT UN COPIL SI CERE INFORMATII UNEI FETITE SI II CERE SA SE INTALNESCA.EL RAPESTE FETITA.
7.http://www.upc.ro/relatii-clienti/faqinternet/siguranta-pe-internet/siteuri_nedorite/
http://www.sigur.info/ "

8. pe locul opt se claseaza KittyRaluku11 si isi alege a 8-a tricoul. Raspunsurile ei:
"1.MI-A SCRIS NUMELE
2.MI-A SCRIS VARSTA
3.MI-A SCRIS DE UNDE E
4.Niste oamenii rai care intra pe jocuri cu mai multi jucatori si le face viata mizerabila jucatorilor neexperimentati.
5.Pe 7 februarie.
6.Se referea sa nu dam date despre noi sau poze deoarece ne pot fura sau chiar mai mult ne pot si omora.
7.Cele mai multe informatii le putem gasi pe
www.safetinternet.com"

9. pe locul noua se claseaza andreea0598 si isi alege a 9-a tricoul. Raspunsurile ei:
" 1.MI-A SCRIS NUMELE
2.MI-A SCRIS VARSTA
3.MI-A SCRIS DE UNDE E
4.griefer=agresor
5.SID este pe 7 februarie
6.Starmovie-ul se refera la faptul ca nu trebuie sa avem incredere in orice persoana si ca pe jocuri oricine se poate da drept oricine si nu trebuie sa-i credem.
7.Putem afla mai multe despre siguranta pe internet intreband pe cinea care stie(fata in fata :D :">)sau de pe site-urile speciale pentru asa ceva."

10. pe locul zece se claseaza COLCORI si isi alege a zecea tricoul. Raspunsurile ei:
"1.MI-A SCRIS NUMELE
2.MI-A SCRIS VARSTA
3.MI-A SCRIS DE UNDE E
4.Prin cuvantul ,,griefer" eu inteleg un om care joaca jocuri la care hartuieste oamenii si isi bate joc de ei.
5.Ziua Sigurantei pe internet se sarbatoreste pe 7 februarie.
6.Ultimul tau starmovie se refera la Siguranta telefonica.Adica nu trebuie sa dai informatiile personale unui necunoscut nici la telefon ,
nici pe internet si nici pe strada.
7.Cele mai multe informatii despre siguranta pe internet le putem gasi in acest club si pe internet"

11. pe locul unsprezece se claseaza Teona_girl si isi alege penultima tricoul. Raspunsurile ei:
" Buna!Aici sunt rasp. pentru concursul de la club voi spune doar rasp. 1.MI-A SCRIS NUMELE 2.MI-A SCRIS VARSTA 3.MI-A SCRIS DE UNDE E 4.griefer=piesa de PC 5. 7 feb. 6.Siguranta pe NET sa nu dezvaluim informii pers. 7.Mai multe informatii aflam chiar pe net"

12. pe ultimul loc se claseaza Anamaria02 si tricoul care ramane este al ei. Raspunsurile ei:
" 1.MI-A SPUS NUMELE 2.MI-A SPUS VARSTA
3.MI-A SPUS DE UNDE E
5.07.02.2012
6.Eu cel puțin am înțeles din starmovie-ul tău că nu trebuie sa avem încredere in oamenii cu care vorbim pe internet și dacă îți propune să vă întâlniți nu îl accepți și îi dai un report.
7.Habar nu am...=( dar știu de ce să mă feresc pe internet.
Știu că nu o sa câștig nimic deoarece nu am știut întrebarea 4 și nu știu sa raspund la la întrebarea 7.Mii de scuze..."


Va multumesc tuturor pentru participare, si sper ca veti citi in continuare ce scriu in club.

1 comment:

  1. Multumesc ! Nu credeam ca ma voi clasa pe locul 5 ! Foarte interesanta competitia .
    Da , voi fi in continuare interesata de club si de blogul tau !

    ReplyDelete

denture cream