My Playlist

Dec 5, 2011

PROBA 1

Inainte de a incepe competitia, toti membrii echipelor trebuie sa-mi dea add pe mess (id: lucky_angel_girl), deoarece in joc nu-mi veti putea scrie raspunsurile, deoarece au cenzura si multe cuvinte nu ne dau voie sa le scriem, iar daca le scrieti aici exista posibilitatea de a fi copiate de ceilalti. Desi am nevoie de toti membrii echipelor pe mess sa ne putem intelege si sa va las la toti mesaje cu noutati, la aceasta proba doar capitanii echipelor imi vor trimite un mail cu raspunsul vostru (va faceti fiecare liste cu cuvinte acasa, apoi intrati pe mess si va intelegeti care ce ati scris si capitanul imi face o singura lista cu toate cuvintele scrise de cei 3 membrii, apoi mi-o trimite prin mail). CAND IMI DATI ADD, SA SCRIETI ACOLO NUMELE VOSTRU DIN JOC.
AVETI CUVANTUL MEU CA NU VOI DA LA NIMENI ID-URILE VOASTRE SI DACA DUPA CE SE TERMINA COMPETITIA DORITI SA VA STERG DIN LISTA DE MESSENGER, TREBUIE DOAR SA-MI CERETI ASTA SI VA VOI STERGE!

La fiecare proba trebuie sa acumulati cat mai multe puncte pentru a castiga proba respectiva si imunitatea asigurata.

Iata ce trebuie sa faceti la aceasta proba: eu va dau cateva litere, din care voi trebuie sa formati cuvinte din minimum 2 litere, maximum cate puteti. Nu aveti voie sa repetati literele in acelasi cuvant! Fiecare cuvant se calculeaza o singura data. Pentru fiecare litera folosita intr-un cuvant aveti 5 puncte (ex. daca faceti un cuvant din 3 litere aveti 15 puncte pentru cuvantul respectiv). Fiecare cuvant care nu apare la celelalte echipe are punctaj dublu (bonus) - exemplu cuvantul din trei litere amintit mai sus care celelalte echipe nu l-a scris va avea punctaj dublu, deci 30 puncte (15 puncte bonus).

Exemplu: eu va dau literele A, S, P, O, U

Echipa A a scris cuvintele:
as, ou, au, spa.....

Echipa B a scris:
as, ou, pas......

CALCULARE PUNCTAJ:
Echipa A: 10+10+20+30 =70puncte
Echipa B: 10+10+30 = 50 puncte
Echipa A isi castiga imunitatea asigurata si premiile puse in joc cu 70 de puncte.

Sper ca ati inteles, nu e greu deloc si cum sunteti cate 3 in fiecare echipa, vor iesi mult mai multe cuvinte si cu mai multe litere, deoarece eu am dat doar un exemplu.

ACUM, IATA LITERELE PENTRU VOI:  M, R, A, C, E, P
Timp limita: pana Miercuri seara la ora 24
Premii: echipa care castiga proba castiga in primul rand imunitate (nu va putea fi propusa la eliminare), 3 tricouri de sezon (cu Mos Craciun) pe care le va putea cumpara fiecare membru din echipa care castiga cu 2sc din Bazarul meu si 150 sc (banii nu sunt premiu garantat - dupa cum am scris si in regulamentul pe care sper ca l-ati citit, banii se castiga abia la sfarsitul competitiei de catre echipa cea mai buna).
Succes!

Observatie: dupa aceasta proba, echipele care nu au castigat se vor lupta pentru imunitate, iar apoi vor fi eliminarile, unde o echipa va iesi din concurs.

1 comment:

denture cream